Poštovani korisnici, obavještavamo Vas da smo uveli online naručivanje. Naručite se na pregled i izbjegnite nepotrebno čekanje.

Liječnički pregledi za zrakoplovno osoblje svih kategorija

Liječnički pregled za civilne, profesionalne i sportske pilote, stjuardese, članove kabinske posade, padobrance, paraglajdere i kontrolore zračnog prometa

Ovlašteni smo za inicijalne preglede sportskih pilota (kategorije 2) i LAPL kategoriju te za redovne preglede zrakoplovnog osoblja svih kategorija.

Prvi pregled potrebna dokumentacija

  • osobna iskaznica
  • potvrda o zdravstvenom stanju od izabranog doktora medicine (ne smije biti starija od 3 mjeseca)
  • prema dogovoru, izabrani doktor medicine ovu potvrdu može poslati i na našu Ustanovu faxom na broj 01/4693-155 ili e-mailom na adresu info@primanova.hr, ali OBAVEZNO prije dolaska na pregled.

Produljenje zdravstvene sposobnosti potrebna dokumentacija

  • osobna iskaznica
  • zadnja svjedodžba o zdravstvenoj sposobnosti
  • letačka dozvola
  • ukoliko ste bili na liječenju od zadnjeg pregleda sva medicinska dokumentacija

CIJENE PREGLEDA:

  • Redovni pregled za profesionalne pilote 500 kn
  • Redovni pregled za sportske pilote 500 kn (cijena s PDV-om)
  • Inicijalni pregled za sportske pilote 800 kn (cijena s PDV-om)
  • Pregled za LAPL kategoriju 300 kn (cijena s PDV-om)
  • Pregled za članove kabinske posade zrakoplova 400 kn
  • Redovni pregled za kontrolore zračnog prometa 500 kn

Vaš sljedeći korak?

Vaš sljedeći korak? Ispunite formu i javite nam se!

Teško se uvijek odlučiti u moru opcija. Najbolje Vam možemo pomoći oko sljedećeg koraka nakon što stupimo u direktni kontakt. Ispunite kratku formu, napišite nam što Vam je potrebno i što god mislite da je važno za znati. U kratkom roku ćemo Vam se javiti i predložiti sljedeće korake.

Ispunite formu

Politiku o zaštiti osobnih podataka možete pročitati ovdje.

KONTAKT

Adresa: Nemetova 2, 10000 Zagreb, Croatia
E-mail: info@primanova.hr
Telefon: +385 1 4693 103

RADNO VRIJEME

Pon – Pet
07:00 – 15:00h
Rad s pacijentima:
07:00 – 14:00h
Administrativni i terenski rad:
14:00 – 15:00